Sunday, February 12, 2012

Dah make-over. Tada!!


Aku dah make over blog ni..!! Finally, payahnye kalau orang malas ni. Amik masa lame nak buat benda senang. Actually, bukanlah make-over yang bagi upgrade pon..cuma redecorate sesuai dengan konsep simple and minimalist je. Sesuai dengan hidup sekarang yang lebih simple.

Url pon dah tukar ke hidayahhilman.blogspot.com. Bukan lagi kedaikeciksaya.blogspot.com.

Reason::
1- sebab dah tak jual barang dekat kedai kecik lg dah..
2- sebab rase mcm 'unfaithful' je bila guna template/url kedaikecik tp langsung dh x hupdate ape2 pasal kedai kecik.
3- sekarang nak fokus pada family pulak..hehe..marriage especially.

Btw, gambar heading tu aku amik dr wallpaper tah mane2 tah yg dah lama ade dalam simpanan. I like it very much. But, since i'm not a photoshop or what ever photo geek, heading x brape cantik. Still, nati aku ganti dengan yang lain. harap2 dalam masa terdekat. kalau jumpa yang best. kalau tak jumpe, tak tukar la.

Yang penting lepas ni aku nak post benda2 yang berkaitan dengan aku dan family aku. Kalau sape-sape rase nak bace, dialu-alukan. Tapi kalau tak nak baca tak jadi kudis sebab aku harap blog akan berfungsi lebih kepada diari (yang bukan hari-hari) untuk aku sendiri...

ok lah bye.




No comments:

Post a Comment